Seksualiteit & Spiritualiteit

Onbegrijpelijke taal van de Liefde

Onbegrijpelijke taal van de Liefde

Liefde is onmisbaar in ieders leven. Het is namelijk je natuurlijke staat van zijn. Echter wanneer je hier allemaal lagen omheen gebouwd hebt, zal de Liefde een onbegrijpelijke taal spreken.

En ontstaan er misvattingen over wat Liefde is. Terwijl de taal van de Liefde een gevoelstaal is. De taal van je hart. Liefde hoeft niet begrepen te worden om het te kunnen voelen in jezelf.

Maar wanneer je de onbegrijpelijke taal van de Liefde wilt begrijpen, kom je in een strijd terecht. Een strijd in jezelf om de Liefde te kunnen ervaren. Omdat je een tekort aan Liefde in jezelf ervaart.

Je denkt afgesneden te zijn van de bron van Liefde. En kan Liefde hierdoor alleen nog maar ervaren wanneer het voldoet aan jouw beeld van de Liefde. Wat een spanningsveld creëert.

Want de Liefde kan niet meer vrij stromen. Waardoor het steeds minder gevoeld kan worden. Hoe liefdevol een ander ook is. Als jouw hart op slot is, mag jij jouw hart gaan openen.

De onbegrijpelijke taal van de Liefde wordt dan vanzelf begrijpelijk voor je hart. Echter je verstand kan er nog steeds niets mee. Omdat Liefde niet in een hokje past. Of te voelen is via je verstand.

Je lichaam, hart, geest en ziel vullen zich met Liefde. Juist door elk idee over de Liefde los te laten. Zodat de waarheid over de Liefde tot jou kan komen via jouw gevoel en vrij kan stromen.

De Liefde zijn en uiten is het enige wat je hoeft te doen. Op je eigen unieke manier. Helemaal vrij. Maar als de Liefde nog een onbegrijpelijke taal spreekt, voelt dit onveilig en ongemakkelijk.

En zelfs onbelangrijk. Omdat je verstand het nut er niet van inziet. Terwijl alles in jou roept om de verbinding met Liefde te herstellen. Je hoeft alleen maar te luisteren. Niet naar je verstand.

Wat betreft de Liefde. Maar naar je hart. Je hart wijst je de weg. En laat jou zien dat Liefde vrijmaakt. Zodat de Liefde kan stromen in je liefdes- en seksleven. En naar alles en iedereen in je leven.

Gerelateerde artikelen

Zichtbaar zijn in je relatie en tijdens de seks

Het vuur van de Liefde

Eeuwige verliefdheid bestaat echt

Gepassioneerde seks is niet voor iedereen

Natuurlijke balans van de Liefde